Inkoop en aanbestedingen
Inkoopbeleid en inkoopvoorwaarden
Het Dagelijks Bestuur heeft op 26-1-2021 het Inkoopbeleid Gemeenschappelijke Regeling Samenwerking Kempengemeenten 2021 vastgesteld. Dit treedt in werking op de dag na publicatie.
Het inkoopbeleid 2017-2020 wordt ingetrokken per die datum. Per 1 mei 2017 zijn het inkoopbeleid 2017-2020, de inkoopvoorwaarden GIBIT en accountancy in werking getreden. Het inkoop- en aanbestedingsbeleid van de Gemeenschappelijke Regeling Samenwerking Kempengemeenten welke was vastgesteld op 17 december 2013, is per 1 mei 2017 ingetrokken. Tevens zijn vastgesteld de GIBIT inkoopvoorwaarden voor ICT aanbestedingen en de Algemene inkoopvoorwaarden voor accountancy per 1 mei 2017. De bestaande ICT inkoopvoorwaarden 2013 worden ingetrokken per 1 mei 2017.
De Kempengemeenten nemen deel aan Bureau Inkoop en Aanbestedingen Zuidoost-Brabant (Bizob).
Documenten inkoopbeleid en aanbestedingen
- Lees Gibit_2016 voor met ReadSpeaker docReader
- Lees Algemene_inkoopvoorwaarden_2014_voor_accountancy voor met ReadSpeaker docReader
- Lees Algemene_inkoopvoorwaarden_2013_voor_leveringen_en_diensten_gr_kempensamenwerking_1 voor met ReadSpeaker docReader
- Lees Beleid_mvi_1_3_7-2-2014 voor met ReadSpeaker docReader
- Lees Ict_inkoopvoorwaarden_2013 voor met ReadSpeaker docReader
- Lees Aanvullende_voorwaarden_bij_dnr_2011 voor met ReadSpeaker docReader
Document download informatie:
- Een pdf-bestand kun je openen in verschillende PDF-lezers, zoals Adobe Reader.